onsdag 22. februar 2012

Paneldebatten

På paneldebatten fikk vi besøk av Eskil Pedersen, advokat Einar Drægebø, Gard Steiro (BT), Kjetil H. Dale og Dyveke Buanes (TV2), og Marius Tetlie (VG). Leder for debatten var samfunnsredaktør Hilde Sandvik (BT). Disse skulle i denne debatten diskutere hendelsen på 22.juli.2011


I løpet av Fremtidskonferansen 2012 var det paneldebatten var noe av det som ga størst inntrykk på meg. Hver og en fortalte om hvor de hadde vært da dette skjedde og hvordan de taklet denne situasjonen. Jeg fikk høre om flere detaljer enn jeg fikk med meg da dette skjedde.


Personlig ble jeg rørt av det de satt og diskutere den forferdelige hendelsen som skjedde på Utøya og bomben i Oslo. Når de fortalte om ungdommer på min alder som hadde gått gjennom dette. Selvfølgelig har jeg fått med med mye av dette i fjor sommer, men det var like sterkt nå som da.

Skrevet av Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar